Trwa ładowanie danych...

Najczęściej zadawane pytania

Zanim uruchomisz - przeczytaj

Sprzęt należy zawsze obejrzeć przy kurierze. Nie zawsze całe pudełko oznacza, że sprzęt nie został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych należy sporządzić protokół szkody przy kurierze. Firmy kurierskie są zobowiązane do wyposażania kuriera w druki protokołów szkody. W przypadku gdy kurier tłumaczy się że takowego nie posiada przy sobie, należy zawiadomić telefonicznie w obecności kuriera nadawcę (A.H.U. MultiNet – tel. 748722112).

Licencje

  1. Licencja w przypadku laptopów przeznaczonych na rynek dla firm może być umieszczona pod baterią laptopa.
  2. W przypadku komputerów stacjonarnych, licencja jest naklejona na obudowie. Komputery HP mogą ją naklejoną nawet pod obudową. Komputery Dell uSFF mają licencję na wyciąganej plastikowej półeczce z tyłu.
  3. W przypadku licencji refurb dla szkół, licencja ta jest generowana przez Microsoft. Klucze licencyjne mogą być dostarczone odrębną przesyłką. Po otrzymaniu przesyłki z wygenerowanymi licencjami należy skojarzyć numer COA z naklejki poprzedniej licencji z kluczem licencyjnym.
    Numer COA wygląda np. tak: 00144-582-589-469.
  4. Nie zawsze udaje się aktywować licencję w trybie online. W takim wypadku należy skorzystać z telefonicznego systemu aktywacji Microsoft (tel: 225941999).
  5. Numer licencji wpisuje się bez klawiszy SHIFT i CAPS LOCK. Małymi literami (system i tak wpisze duże).

Typowe pytania

  1. System się restartuje zaraz po uruchomieniu
    odp: Należy sprawdzić w jakim trybie pracuje kontroler SATA (AHCI czy ATA – IDE) i zmienić tryba pracy kontrolera. Aby wejść do BIOS należy wcisnąć F2 w przypadku komputerów Dell, F10 w przypadku komputerów HP i F1 w przypadku komputerów Lenovo.
  2. System się nie uruchamia
    odp: Czasem pomaga wyjęcie i włożenie pamięci. Jeżeli nie, trzeba zrobić zgłoszenie reklamacyjne na stronie www.multinet.pc.pl zakładka KONTAKT lub za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: serwis@multinet.pc.pl.
  3. Nie działa WiFi
    odp: Prawdopodobnie nie ma sterownika do karty bezprzewodowej. Producenci montują w tym samym modelu komputera karty bezprzewodowe różnych firm. Podczas produkcyjnego procesu instalacji systemu nie ma możliwości przetestowania jednostki pod każdym względem. Sterowniki można znaleźć na stronie producenta.
  4. Mam uszkodzone piksele matrycy LCD
    odp: Matryce spełniają normę ISO 13406-2 klasa II. Wtedy pojedyncze piksele nie są uznawane za wadę. Dopiero większa ich ilość jest podstawą do reklamacji. Na stronie: http://www.samsung.com/pl/support/norma.pdf znajdują się szczegółowe informacje.
  5. Do czego służy regulacja w stacji dokującej?
    odp: Część laptopów ma rozszerzoną baterię o przedłużonym działaniu. Bateria wystaje poza obrys obudowy laptopa. Aby prawidłowo włożyć laptopa ze standardową baterią, należy ogranicznik wysunąć w dolne położenie. Inaczej można uszkodzić złącze!

Zadaj pytanie on-line

2016 © Serwis Pracowni Komputerowych - Rewitalizacja Pracowni | powered by uCore Engine

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawo Telekomunikacyjne, informujemy, iż nasza witryna umieszcza w pamięci podręcznej Państwa przeglądarki tzw. plik cookie. Jest on wykorzystywany jedynie w celach statystycznych, a także aby ułatwić Państwu nawigację po stronie. Jeśli uważają Państwo, że narusza to Waszą prywatność, mogą Państwo wyłączyć obsługę plików cookie dla konkretnej witryny w ustawieniach przeglądarki.